Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2015/2016 Data aktualizacji: 15-01-2015 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: 000 | semestry | |||||||||||||||||||||||||||
I | II | III | IV | |||||||||||||||||||||||||||||
w | ć | s | l | k | w | ć | s | l | k | E | w | ć | s | l | k | E | w | ć | s | l | k | E | w | ć | s | l | k | E | ||||
A | Przedmioty obowiązkowe | 1829 | 117 | 595 | 628 | 214 | 294 | 98 | 196 | 228 | 49 | 112 | 35 | 126 | 200 | 22 | 84 | 42 | 29.5 | 140 | 200 | 78 | 14 | 42 | 30.5 | 133 | 65 | 84 | 14 | 22 | ||
1 | Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka | 42 | 2 | 28 | 14 | 28 | 14 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
1 | Aktywność fizyczna włączająca | 28 | 2 | 14 | 14 | 14 | 14 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
1 | Język obcy | 56 | 4 | 56 | 28 | 2 | 28 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
2 | Alternatywna komunikacja (AAC) | 28 | 2 | 14 | 14 | 14 | 14 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
3 | Anatomia kończyny górnej | 35 | 2 | 21 | 14 | 21 | 14 | 2E | ||||||||||||||||||||||||
4 | Antropologia filozoficzna wobec terapii zajęciowej | 28 | 2 | 28 | 28 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||
5 | Dobre praktyki w terapii zajęciowej | 56 | 4 | 56 | 28 | 2 | 28 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
6 | Elementy masażu kończyny górnej | 14 | 2 | 14 | 14 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||
7 | Etyka stosowana dla terapeutów zajęciowych | 28 | 2 | 28 | 28 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||
8 | Historia terapii zajęciowej | 28 | 2 | 28 | 28 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||
9 | Integracja sensoryczna (SI) | 42 | 2 | 14 | 28 | 14 | 28 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
10 | Język migowy | 28 | 2 | 28 | 28 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||
11 | Metodologia pracy naukowej | 42 | 4 | 28 | 14 | 28 | 14 | 4 | ||||||||||||||||||||||||
12 | Metody specjalne (Bobath/Sherborn/inne) | 98 | 7 | 56 | 42 | 28 | 14 | 3 | 28 | 28 | 4E | |||||||||||||||||||||
13 | Portfolio | 28 | 4 | 28 | 7 | 1 | 7 | 1 | 7 | 1 | 7 | 1 | ||||||||||||||||||||
14 | Praca w zespole interdyscyplinarnym | 28 | 2 | 28 | 28 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||
15 | Praca ze społecznością lokalną | 42 | 2 | 28 | 14 | 28 | 14 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
16 | Praktyki | 600 | 21 | 600 | 200 | 7 | 200 | 7 | 200 | 7 | ||||||||||||||||||||||
17 | Regulacje prawne w terapii zajęciowej | 28 | 2 | 28 | 28 | 2E | ||||||||||||||||||||||||||
18 | Psychodrama | 42 | 3 | 14 | 28 | 14 | 28 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
19 | Psychologia kliniczna | 56 | 4 | 56 | 28 | 2 | 28 | 2E | ||||||||||||||||||||||||
20 | Seminarium magisterskie | 60 | 15 | 60 | 15 | 5 | 15 | 5 | 30 | 5 | ||||||||||||||||||||||
21 | Snoezelen jako metoda terapii zajęciowej | 42 | 2 | 28 | 14 | 28 | 14 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
22 | Superwizja w terapii zajęciowej | 42 | 4 | 14 | 28 | 14 | 2 | 28 | 2 | |||||||||||||||||||||||
23 | Teoria terapii zajęciowej | 14 | 1 | 14 | 14 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||
24 | Terapia ręki | 42 | 3 | 14 | 28 | 14 | 28 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
25 | Terapia tańcem | 35 | 1.5 | 7 | 28 | 7 | 28 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
26 | Twórcza terapia zajęciowa - arteterapia | 56 | 3 | 14 | 42 | 14 | 42 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
27 | Wpływ kultury na zajęciowość ludzką | 42 | 4 | 28 | 14 | 28 | 14 | 4 | ||||||||||||||||||||||||
28 | Wybrane formy fitness w terapii zajęciowej | 21 | 1.5 | 7 | 14 | 7 | 14 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
29 | Wychowanie fizyczne | 56 | 2 | 56 | 14 | 0.5 | 14 | 0.5 | 14 | 0.5 | 14 | 0.5 | ||||||||||||||||||||
30 | Zarządzanie zasobami ludzkimi w miejscu pracy terapeuty zajęciowego | 42 | 3 | 28 | 14 | 28 | 14 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty do wyboru | 350 | 32 | 154 | 168 | 28 | 28 | 56 | 4 | 56 | 28 | 6 | 70 | 112 | 22 | |||||||||||||||||
1 | Gimnastyka | 35 | 2 | 7 | 28 | 7 | 28 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
2 | Hortiterapia | 14 | 2 | 14 | 14 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||
3 | Nordic walking | 42 | 2 | 14 | 28 | 14 | 28 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
4 | Praca autobiograficzna | 14 | 2 | 14 | 14 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||
5 | Projekt społeczny | 42 | 7 | 14 | 28 | 14 | 28 | 7 | ||||||||||||||||||||||||
6 | Projekt terapeutyczny | 42 | 7 | 14 | 28 | 14 | 28 | 7 | ||||||||||||||||||||||||
7 | Rekreacyjne gry zespołowe | 42 | 2 | 14 | 28 | 14 | 28 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
8 | Terapia w wodzie | 35 | 2 | 7 | 28 | 7 | 28 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
9 | Terapia zajęciowa z seniorami demencyjnymi | 42 | 3 | 28 | 14 | 28 | 14 | 3E | ||||||||||||||||||||||||
10 | Terapia zajęciowa z seniorami sprawnymi poznawczo | 42 | 3 | 28 | 14 | 28 | 14 | 3E | ||||||||||||||||||||||||
Razem | 2179 | 149 | 749 | 628 | 214 | 462 | 126 | 196 | 228 | 49 | 112 | 35 | 154 | 200 | 22 | 140 | 42 | 33.5 | 196 | 200 | 78 | 14 | 70 | 36.5 | 203 | 65 | 196 | 14 | 44 | |||
2179 | 585 | 558 | 558 | 478 | ||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 9 | 2 | 2 | 3 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: w - wykład, ć - ćwiczenia, s - seminarium, l - zajęcia laboratoryjne, k - zajęcia kliniczne. |